Říjen 2010

Pozemkové Cheaty

8. října 2010 v 18:02 | sims sisters |  cheaty TS2

sims--sisters.blog.cz

 boolprop lotWater (true/false)                       False= odstraní vodu na pozemcích
boolprop lotTerrainPaints (true/false)
False= odstraní zemskou texturu na pouemcích
boolprop showFoorGrid (true/false)
Vypnutí čtvercové sítě v nakupovacím módu
boolprop objectsShadows (true/false)
False= odstraní stíny u venkovních objektů
boolprop guob (true/false)
False= odstraní stíny u vnitřních objektů
boolprop renderSelectedSimLevel (true/false)
True= stěny nebudou vykousnuté pro vybraného sima
boolprop locktiles (true/false)
False= m§žete umístit podlahu i na silnici
boolprop reflectionWithExtraViewer (true/false)
Zapne/vypne zrcadlení
boolprop renderInsideObjectOnlyOnSelectedSimLevel (true/false)
True= objekty se zobrazí pouze v úrovni kde je daný Sim a pokud je toto poschodí vybráno
boolprop renderSelectedSimLevel (true/false)
True= vidíte jen patro kde je vybraný Sim



























Cheaty pro sousedství

8. října 2010 v 17:59 | sims sisters |  cheaty TS2
sims--sisters.blog.cz


deleteAllCharacters























Vymaže všechny postavy v sousedství
TerrainType (desert/temperate)
Přepíná mezi pouští a normálním terénem
boolprop displayNeighborhoodProps (true/false)
False= nezobrazí se doplňky v sousedství(kameny, věže)
boolprop displayNeighborhoodRoads (true/false)
False= nezobrazí silnice
boolprop displayNeighborhoodFlora (true/false)
False= nezobrazí flóru(stromy,květiny)
boolprop displayNeighborhoodWater (true/false)
False= nezobrazí vodu
boolprop displayLotImposters (true/false)
False= nezobrazí stavby na pozemcích
boolprop displayNeighborhoodRoadsWithModel (true/false)
False= nezobrazí mosty
boolprop carsCompact (true/false)
True= auta na silnicích jsou detajlnější
boolprop ShowLotPackageFilename (true/false)
Zapne/vypne zobrazování názvů pozemků
boolprop nhoodWaterRelection (true/false)
Zapne/vypne zrcadlení vody v sousedství
boolProp carsOnRight (true/false)
Auta jezdí vpravo nebo vlevo
terraintype (desert/concrete)
Typ terénu
boolprop lotTerrainLighting (true/false)
False= pozemky nebudou podsvícené, když na ně najedete myší
nhdregiontype desert (desert/concrete)
Typ terénu na konkrétním místě